
Якісні зміни в пізнавальній діяльності дитини, які відбуваються в результаті формування елементарних математичних уявлень і пов’язаних з ними логічних операцій, формуються під час занять з логіко-математичного розвитку дошкільників.
Вихователь Таценко Ю.Ф. провела заняття з дітьми 6-го року життя групи “Горобинка” на тему: “Склад числа 6. Співвідношення числа і кількості предметів. Геометричні фігури (площинні і об’ємні)”.
Метою заняття визначено: формування уявлення про кількісний склад числа з одиниць в межах 6; розгляд складу числа 6 із двох менших чисел; продовження вивчення лічби в межах 6, уміння співвідносити числа і кількість предметів, проведення гри “Живі цифри”, закріплення знань дітей про геометричні фігури (площинні і об’ємні) та їх структурні елементи.
Діти із захопленням вправляються із цифрами. Адже в ігровій формі це відбувається легко та невимушено. А системність та повторення – поступово тренують математичні навички дітей у підготовці до шкільного навчання.