
Елементарна дослідницька діяльність, як форма ознайомлення дітей з природою забезпечує найбільш високий ступінь активності дітей. Вона дозволяє сформувати у дітей уявлення про явища природи, виявити їх причини і взаємозв’язки. Застосування дослідницької діяльності в освітньому процесі спрямоване на становлення у дошкільників досвіду самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості, на формування нових пізнавальних цінностей, що є основою інтелектуального росту дитини та формування її творчої особистості.
Вихователь Таценко Ю.Ф. організувала для дітей 6-го року життя групи “Горобинка” заняття з освітнього напряму “Дитина в природному довкіллі” на тему ” Як до нас приходить хліб”. Воно було спрямоване на дослідницьку діяльність та розкривало дію дріжжів і процес формування хлібобулочних виробів. Діти були активними учасниками процесу замішування тіста та формування пиріжків. Із захопленням вони виконували всі процеси та здобули безцінний досвід. Все це збагачує знання та вміння дітей в процесі досліду, розвиває дрібну моторику, вчить працювати в команді, формує комунікативні навички, вміння чути та виконувати вказівки дорослого, виховує любов та поважне ставлення до хіба.