
Важка ситуація в Україні, зумовлена військовими діями, призвела до негативних наслідків, де психологи та педагоги стикаються у закладах освіти з тенденцією до збільшення кількості дітей із високою тривожністю, з очевидними страхами та фобіями. Ці негативні емоційні стани заважають повноцінному психофізичному розвитку дитини, що позначається на сфері її спілкування і провідній діяльності, сприяють появі психосоматичних проблем тощо.
Різні види діяльності дітей організовуються з урахуванням проблематики невпевненої або тривожної дитини, допомагають їй набувати адаптивних навичок в дитячому колективі, розкривають її інтереси, здібності та особистісні потреби.
З метою зняття емоційного та м’язового напруження, подолання тривожних станів, подолання страхів, навчання прийомам прояву емоцій і почуттів соціально прийнятними способами, підвищення впевненості в собі та збагачення емоційної сфери дітей, психологом проводяться корекційно – розвивальні заняття.
Одним з елементів заняття стала Дидактична гра «Створи свій портрет»
Мета: діагностика емоційного стану дитини, усвідомлення та розпізнавання власного настрою дитиною, створення позитивного психоемоційного стану.
Хід гри: Дітям пропонується за допомогою окремих частинок обличчя, створити власний портрет, усвідомлюючи свій настрій на даний час.
Після гри доцільно відрефлексувати настрій кожної дитини.