22.Кві.2025

Великдень – вважається найсвітлішим, найважливішим святом весни й пов’язують його з Воскресінням Христовим. Свято Великодня в Україні сьогодні символізує загальне відродження та оновлення, віру у Перемогу та надію на Мир!         В найкращих українських народних традиціях для дітей було організовано  розвагу – квест “Як Кролик великодній кошик загубив “.  На шляху їхніх … Продовжити читання “Тематична розвага-квест “Як Кролик великодній кошик загубив “”

Детальніше
15.Кві.2025

Дотримуючись правил благоустрою житомирської міської територіальної громади, працівники ЖДНЗ № 35 долучились до весняного загальноміського санітарного прибирання території закладу. Ми завжди дбаємо про чистоту та красу нашого закладу, це радує око дітлахам з їх батьками та нашим працівникам.  А  естетика навколишньої природи  відновлює ментальне здоров’я та позитивно діє на самопочуття кожного. Весна відроджує все навколо … Продовжити читання “Весняне прибирання в ЖДНЗ № 35”

Детальніше
02.Кві.2025

Книжковий світ — то особливий світ. І безкінечний — наче море з небом. Почати можеш будь-коли політ. Для цього просто лиш читати треба! Щороку 2 квітня уся всесвітня спільнота відзначає Міжнародний день дитячої книги (International Children’s Book Day). Це свято привертає увагу педагогів, дітей та їхніх батьків до надзвичайної важливості книжки в житті юних читачів. Адже … Продовжити читання “2 квітня – Міжнародний День дитячої книги”

Детальніше
26.Бер.2025

26 березня 2025 року пройшла пізнавальна зустріч із представниками  Головного управління ДСНС, де дошкільнята Житомирського дошкільного навчального закладу  №35  дізналися у чому криється небезпека вибухонебезпечних предметів та як вони можуть бути замасковані. У цікавій ігровій формі з використанням наочних матеріалів співробітники ДСНС познайомили дітей з професією рятувальника, закцентували увагу на різних небезпечних предметах, повторили номери … Продовжити читання “Пізнавальна зустріч із співробітниками ДСНС”

Детальніше
24.Бер.2025

Елементарна дослідницька діяльність, як форма ознайомлення дітей з природою забезпечує найбільш високий ступінь активності дітей. Вона дозволяє сформувати у дітей уявлення про явища природи, виявити їх причини і взаємозв’язки. Застосування дослідницької діяльності в освітньому процесі спрямоване на становлення у дошкільників досвіду самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості, на формування нових пізнавальних … Продовжити читання ““Як до нас приходить хліб””

Детальніше