2 квітня – Міжнародний День дитячої книги

02.Кві.2025
2 квітня – Міжнародний День дитячої книги

Книжковий світ — то особливий світ.
І безкінечний — наче море з небом.
Почати можеш будь-коли політ.
Для цього просто лиш читати треба!

Щороку 2 квітня уся всесвітня спільнота відзначає Міжнародний день дитячої книги (International Children’s Book Day). Це свято привертає увагу педагогів, дітей та їхніх батьків до надзвичайної важливості книжки в житті юних читачів. Адже саме вона відкриває малятам двері у великий та незнайомий світ, знайомить з невідомими раніше істотами, розкриває таємниці життя, сприяє становленню особистості. Це свято книги, дитинства та магії казки.

Наші педагоги в кожній групі організували для дітей тематичний день з цієї нагоди.  Найменших діток груп “Сонечко” та “Ромашка”  вихователі  Гаєвська Т.В. та Васильєва Н.Д. познайомили та зацікавили новими дитячими книжечками різної тематики, викликаючи інтерес до перегляду книг та слухання казок і віршиків. 

Вихователь середньої групи “Метелик” Руденко О.Ю. познайомила дітей із різними видами книг, а саме – книгами-пазлами, книгами-малятками,  книгами-театрами. Діти дізналися, що енциклопедії – це книги з науковою інформацією, що таке художня книга, та чим відрізняється дитяча книга від дорослої. Також всі принесли з дому свої  улюблені книжки та розповідали, чому саме ця книга подобається. Кожен з дітей намагався якнайкраще  презентувати свою найкращу книгу, розповісти про головних героїв та описані події, всі показували ілюстрації, зацікавлювали сюжетом. 

Вихователі групи “Горобинка” Таценко Ю.Ф та групи “Сонях” Ревуцька Н.О. залучили вихованців 6-го року життя до створення власних книжечок, проявляючи свою фантазію, творчість  та дизайн у оздобленні. Кожна дитина придумала до своєї рукотворної  книжечки назву та цікавий сюжет. Неймовірні емоції викликала у дітей ця активність і спонукала поповнити ними  книжкову полицю групової  бібліотеки. 

Вихователі у своїй роботі з вихованцями постійно звертаються до книги і тієї інформації, яку вони несуть. Привчають дітей до бережного ставлення – не рвати і не псувати їх, спонукають  поважати книгу та прививають любов до читання. А також спонукають батьків читати своїм дітям книги.

Коли я була маленька
І не вміла ще читати,
Не могла я самостійно
Світ книжковий пізнавати,
Мама, тато, дід, бабуся…
Вся сім’я мені читала
Віршики й казки цікаві.

Я книжок багато мала,
А тепер я підростаю
І вже добре я читаю.
Полюбляю я книжки і тоненькі, і товсті.
З книги зможеш ти дізнатись
Про всіх звірів і птахів,
Будеш ти про море знати,
Про акул та про китів.

Якщо книги не читати,
Будеш завжди нудьгувати.
І тому кажу я прямо:
“Купи книжку мені, мамо”.

Галерея зображень